Oрганизация на работния процес в офисите на ЗД Евроинс АД в условия на извънредна ситуация

19 Март 2020 12:53
Oрганизация на работния процес в офисите на ЗД Евроинс АД в условия на извънредна ситуация
Корпоративно съобщение във връзка с организация на работния процес в офисите на „ЗД Евроинс“ АД в условия на извънредна ситуация

Уважаеми клиенти и партньори,

Във връзка с обявеното от Народното събрание извънредно положение и завишени мерки за превенция и сигурност, „ЗД Евроинс“АД предприема мерки за здравето на служителите, клиентите и партньорите си. В тази връзка част от служителите на дружеството минават на дистанционнен режим на работа.

Обръщаме се с молба към Вас преди посещение на офис на дружеството да се свържете по телефон и/или имейл с колегите от най-близкия до Вас офис за актуална информация и съдействие с цел избягване събиране на много хора на едно място, както и пребиваване на открито на опашки пред офисите.

Апелираме всички да запазим спокойствие, спазваме дисциплина и хигиена, и заедно да преодолеем това трудно за страната ни и целия свят изпитание. Пазете живота и здравето си, както на Вас, така и на близките си. Останете си вкъщи.

Уважаеми клиенти и партньори,

всички офиси и ликвидационни центрове на територията на цялата страна, с изключение на ликвидационните центрове в гр. София, функционират в режим на непрекъснатост и регулярност при изпълнение на дейността си при сключване на застраховатлени договори и предявяване на застрахователни претенции.

За територията на гр. София - за дежурен ликвидационен офис е определен находящия се в Централно управление на дружеството на адрес бул. Христофор Колумб №43. Нашите служители са подготвени, оборудвани и ще работят с нужните предпазни средства.

С оглед намаляване посещенията в офисите и събиране на повече хора на едно място Ви информираме за следните възможности:

1.Сключване на нови и подновяване на застрахователни договори – ще продължи да се извършва по установения ред във всички офиси на дружеството на територията на цялата страна. За целта предварително се свържете по телефон и/или имейл с колегите от най-близкия до Вас офис за актуална информация и съдействие с цел избягване събиране на много хора на едно място, както и пребиваване на открито на опашки пред офисите. Адреси на офиси

2.Заплащане на вноски по сключени полици по следните начини:

По банков път- по банковата сметка изписана във Вашата застрахователна полица, като в платежното нареждане задължително се попълва номера на застрахователната полица и три имена.
За получаване на стикер за застраховка „Гражданска отговорност” на автомобилистите се свържете по телефон и/или имейл с офиса на дружеството изписан в застрахователната полица.
През системата ePay – информация как да направите това тук
На място във всички офиси на дружеството на територията на цялата страна при завишени мерки за превенция и сигурност, като предварително се свържете по телефон и/или имейл с колегите от най-близкия до Вас офис за актуална информация и съдействие.

3.Предявяване на претенции за обезщетения при настъпили застрахователни събития :

Автомобилни застраховки – в следните ликвидационни центрове на територията на цялата страна, с изключение на ликвидационните центрове на територията на гр. София. Удължава се срокът за предявяване на застрахователни претенции в рамките на един месец след отмяна на извънредното положение, с изключение на рисковете „Кражба“, “Грабеж“ и „Пожар“, за които важат сроковете за уведомяване съобразно общите условия по застраховките.

За територията на гр. София - дежурен ликвидационен офис е находящия се в Централно управление на дружеството на адрес бул. Христофор Колумб №43. ikvidacia@euroins.bg

С оглед динамичната обстановка следете за актуална информация, която регулярно се публикува на интернет страницата на „ЗД Евроинс“ АД www.euroins.bg.
Списанието
Други новини
Facebook

Twitter

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ